onsdag 6 mars 2013

Onsdag!

Dag 2 med nya kostupplägget och det funkar fint! Hade ett problem med mitt eftermiddags mellis som består av minikeso, hallon & cashewnötter. Jag trodde det skulle bli super smarrigt att blanda ihop allt, men ack så fel jag hade. Hallonen och minikeson var inte alls nån hit ihop, usch! Så jag har klurat och klurat på hur jag ska få i mig dom där hallonen ( jag gillade inte ens hallon innan jag började köra getfit, men jag tycker det är supergott i fil nu, som jag åt till frukost tidigare) och jag tog helt enkelt de frusta hallonen, lite vatten och stavmixern och sen drack jag det & vilken hit det blev, mums:)
Till middag idag blev torsk, ris & rårivna morötter. Gott var det med torsk, det var ett tag sen:)

Nu ska jag förbereda småkillarna för sängen, fast innan läggning blir det såklart farmen!

En liten form check på magen oxå. Inte mycket att komma med, men vi får väl se om det händer nåt fram tills om 3,5 veckor;)





Inga kommentarer: