söndag 18 mars 2012

Like it!!

Idag har jag haft den bästa träningsdagen ever!!
Startade med en morgonpromenad/springtur runt sjön imorse, som gick så himla bra. Kändes som att jag skulle kunna ha tagit ett varv till direkt efter....
Sen vid strax innan 2 fick jag den briljanta idéen att åka till gymmet och mosa ur benen lite. Sagt och gjort! Körde hårt med mina små ben och dom var skakiga ett bra tag efter sen;)
Kvällen avslutades nu på kvällskvisten med en promenad på en halvmil. Benen kändes konstigt nog väldigt pigga och jag hade säkert kunnat fortsätta en halvmil till, men nu får det va bra;)

Känner mig sjukt nöjd med dagen. Tänk om man kunde träna så här varje dag och sen sköta kosten på det, då skulle man nog va i form snart;)
Jaja....jag får ju inte glömma att jag faktiskt har en familj och 3 barn som oxå ska ha ett liv haha.
Älskar att träna iaf, det är en sak som är säker:)

Inga kommentarer: