torsdag 22 mars 2012

KvällsMys

Med mitt mellersta hjärta<3 Men nu får det va nog, nu ska han i säng;)

Kom hem från gymmet för ett tag sen. Det blev löpning, 1mil på bandet idag! Dock uppdelat p 2. Körde 5km först, sen körde vi ben och så avslutade jag med 5km till. Jerra var med idag:)
Det gick oförskämt lätt att springa idag. Det är kul när det dyker upp såna tillfällen nån gång ibland. För inte är det ofta;)
Imorgon blir det morgonpromenad innan då åker o jobbar.
Känner att jag kommit in i en bra rytm vad gäller träning nu. Det är skönt:) Vad gäller kosten så äter jag lite det som faller mig in. Dock inget fika, godis och socker i veckorna. Men annars äter jag det som jag är sugen på och det känns bra!
Vågen går inte neråt, men jag ska sluta väga mig. Jag ska köra på och inte försöka tänka så mycket. Äta och träna bara....sen får vi se vad som händer...

Inga kommentarer: