måndag 12 mars 2012

Fy & blä...

Tror jag lägger ner det här med bantning. Jag fixar det ändå inte och det är fruktansvärt psykiskt jobbigt och ångest framkallande att hela tiden göra sig själv besviken!
Vet dock inte hur jag ska gå till väga med viktnedgången då jag mår dåligt över det mesta jag stoppar i mig:/
Jag vet, jag är inte normal! Det gör det hela ännu lite mer jobbigt. Att tänka på hur fixerad jag är vid mig själv när jag skulle kunna ta ALL den tiden och lägga på något annat. Undrar oxå hur mycket detta påverkar mina stackars barn!? Nog för att jag försöker att undvika viktprat inför dom....men barn är smarta!
Usch, är så trött på allt! Är så sjukt trött på mig själv och hur jag tänker. Kan jag bara titta i spegeln och gilla det jag ser!!!!!!!! sluta vara så egoistisk människa....

Vissa dagar är sämre än andra....