torsdag 23 februari 2012

Super torsdag:)

Igår hade jag ingen vidare dag och imorse när jag vaknade kändes det som att det skulle bli en till sådan...
Men det vände när jag kom till jobbet och träffade mina underbara jobbar kompisar:)

Slutade lunch, hämtade Lill prinsen och for vidare till Bisse där Jojjo och hennes kids var, samt Felix, som var där istället för på fritids idag. Tack snälla B för det, Felix var mycket nöjd med dagen:)
Där väntade oxå en god lunch, fisksoppa, som B hade fixat...lyx kallas det:D
Hängde där hela eftermiddagen och for sedan hem för att mata barnen med lite kvällis. Bytte om och åkte till gymmet så fort D kom hem. Taggad till tusen var jag och det är en underbar känsla när man är där:)) Körde lite förbränning samt lite ben.

Hem och mös med mina killar lite i soffan, sedan ut på promenad med Tyris.
Nu har jag sjunkit ner i soffan med ett kvällsmål som består av mini keso, två äggvitor och ett äpple!
Ska lägga mig om inte allt för lång stund för imorgon vankas morgon cardio med Biss. 04:50 ska vi va på språng så vi hinner en vända innan våra karlar ska iväg o jobba.
Sen väntar en fullspäckad dag igen med fina vänner.... Men det tar vi imorrn;)

Kram o gonatt<3

Inga kommentarer: