fredag 3 februari 2012

Fina fisken!
En makrill, det är fina grejer det;)
Och med den firren tar min LCHF resa slut. Jag pallar inte, mår ju mer illa än när jag har vart gravid (nästan) och jag tycker inte det är värt det. Dessutom hade jag bara gått ner 0,8kg i måndags. Man kanske inte går ner mer, vad vet jag men imorse när jag vägde mig var jag uppe på nästan 60kg :O Så nä, nu ger jag upp!
Ska ta den här helgen till  att äta det som faller mig in. Jag kanske går upp nåt kg, men det struntar jag i, för nästa vecka tänker jag börja träna igen. Jag var hos SG imorse och hon visade mig ännu fler övningar som jag nu ska bygga vidare på. Sen ska jag dit i slutet på feb igen o se om det blitt nå bättre. Och det hoppas jag verkligen att det har blivit då.
Vad jag har förstått så verkar det som att jag är alldeles för svankig och det är det jag måste jobba med i dom här övningarna. Sen fick jag troligtvis ett ryggskott där efter jul som gjorde att det var outhärdligt att stå på jobbet. Nu får jag stå och sitta varannan minut typ, och ska det fortsätta så lär jag nog se mig om efter ett nytt jobb för det kommer inte funka. Har ju även problem med mina axlar som oxå har blivit av jobbet. Ja ja skitsamma....
Från makrillen till detta:/ haha
På måndag ska jag iaf troligtvis börja med VV. Ska bara kika runt lite mer och ta in info innan jag bestämmer mig helt. Men VV vet jag iaf funkar då jag körde det för några år sedan.

Nu kommer snart stora killarna hem. Den stora ska på disco ball night och vi andra ska till mamma o pappa o äta mat:)
Sen blir det nog en lugn kväll!!
Ha det gott....

Inga kommentarer: