torsdag 9 februari 2012

Kvällsmat!! Och endast 0,5 points:) 
Går riktigt bra att köra viktväktarna. Känner hur skönt det är att kunna äta vad man vill så länge man har koll på sina points! Och frukt, det klarar jag mig inte utan, aldrig mer LCHF säger jag bara!!!
Det där med att äta bara fett är inte min grej. Men det är ju bra att testa så man vet vad man mår bra av:)
Nu ska jag mumsa frukt och invänta halv åtta....
Önskar att jag hade kunnat träna ikväll, men jag och D kompromissar lite nu. Jag tränade igår, så då är det hans kväll ikväll;)
Då borde det vara min tur imorrn igen då....?
Det återstår att se. Igår fick man svettas ordentligt igen iaf då jag ställde mig på löpbandet:))) Sprang närmare 5km....Och det är jag nöjd med efter mitt uppehåll efter ryggskottet!
Nä, frukt & tv var det;)

Inga kommentarer: