onsdag 14 september 2011

Ikväll har jag vart deppig o lite nere. Allt pga ångesten som kommer mer och mer krypandes för varje dag som går! Ångesten över att jag inte tränar!!!
Och varför i helvetet åker jag inte bara och tränar då?
Nä, för att jag har vart sjuk, och jag är fortfarande väldigt snorig. Imorgon är jag oxå inne på min 6:e tidiga morgon, vilket resulterar i att jag helt enkelt är lite trött. Motivationen är ju inte den bästa kan jag säga, men jag hatar den här ångesten som bara gör att jag stoppar i mig ännu mer onyttigheter.

Jag vill oxå ha tillbaka min självdiciplin som gjorde att jag gick upp kvart i 5 vissa mornar för att hinna ut på morgonpromenad innan D åkte till jobbet. Det känns helt bortblåst nu! Skulle aldrig våga mig ut i mörkret den tiden på dygnet.
Nä, fr.o.m. nu ska jag börja peppa mig själv så det blir lite ordning o reda här igen. Jag mår så sjukt mycket bättre när jag får träna, även om jag aldrig kommer få den kropp jag önskar!
Huvudsaken är att jag gör så gott jag kan:) Och att man får vara frisk o kry utan en massa obotliga sjukdomar är iaf  det viktigaste. Det ska man tänka på ofta och speciellt vid såna här stunder när man deppar ner sig över såna här saker.
Men träna är bra för att hålla sig hälsosam och stark. Tänk om man bara kunde tänka så;)
Oh My vilket svammel!! Kan märkas att jag är trött och deckar när som här i sängen, men jag fick iaf skriva av mig lite:)
Sov gott mina vänner...

Inga kommentarer: