söndag 18 september 2011

Helgen i stort

I fredags jobb mellan 06 & 09. Hem, grejade lite och sen över till skolan på Brotorpsmarken. Efter det följde Bisse o Jimmy med hem på lite kaffe.
Lite senare åkte jag och barnen ner på stan o mötte upp mor, far samt min farmor som var här på besök under helgen. Hon bor i Karlskoga!
Vi gick en sväng på marknaden där nere, sen bar det hem till mamma o pappa där det väntade lunch. Mamma hade gjort en super god kålsoppa:) Vi åt oss mätta och belåtna innan vi åter tog ett varv på marknaden. Och sist av allt tog vi såklart tivolit. Barnen åkte lite karuseller och så var dom nöjda:) Framåt 19:30 värmde inte solen nåt vidare längre och vi höll på o frysa ihjäl. Så jag o barnen åkte hem och dom andra gick hem till mamma o pappa.

Danne åkte till Gbg med jobbet i fredagsmorse. Men vid 18-tiden igår var han hemma igen. Då åkte vi upp till Karin & Niklas på 30 års kalas. Niklas var det som fyllde....
Där bjöds det på god mat och öl. En Irish Coffe fick jag även ner, mums:) Men vi blev inte så sena där då jag skulle upp och jobba idag. Men trevligt hade vi iaf den stunden vi var där:)

Och idag har jag som sagt jobbat extra. Efter det stod träning på schemat. Körde pump idag, och det gick väl sådär:/
Stod på samma plats hela veckan på jobbet förra veckan och det har resulterat i en väldigt ond axel:( Jag har problem med axlarna sen innan, och nu är det verkligen inte bättre!
Kände direkt imorse när jag skulle bre en röra på några smörgåsar att det gjorde ont och det kändes även under träningen. Hoppas jag får stå på nån plats imorrn där det inte blir så mycket belastning på axeln...vilken plats det nu skulle vara!?:/

Nu ska jag ta en dusch och plocka irodning Musses saker inför morgondagen innan jag går och lägger mig.

Ha det bra:)

/Sandra


Inga kommentarer: