fredag 3 september 2010

Vinterkläder till kidsen 2010!!

Sen en tid tillbaka har jag funderat på vad barnen skall ha för vinterkläder i år. En del från förra året kan dom fortfarande ha, men det behövs även en ny uppsättning till alla tre. Har funderat lite på Polarn & Pyret bl.a. H&M var uteslutet, deras kvalité uppfyller inte mina krav. Rasmus overall från FIX (Lindex) från förra året var jag riktigt nöjd med, så för hans del tror jag det blir en till sån fast i större strl. Men för Felix & Jordan blev det nåt helt nytt!! Inget märke vi testat innan, så det ska bli spännande:) GNEIS är det kläderna kommer ifrån. Nån som har nåt att säga om detta märket? Är det bra kvalite? Varmt & skönt? Hur som helst så kommer dom med posten i slutet av september så då lär vi få veta;) Vad har ni för vinterkläder till era barn? /Sandra

1 kommentar:

Anonym sa...

Är oxå sugen på GNEIS... men jag kanske ska vänta tills era kläder kommer ;-) verkar riktigt bra iallafall!!!!
Puss puss sis