måndag 13 september 2010

Skön dag

Ja, det har vart en riktigt skön dag faktiskt! Barnen har lekt med varandra och knappt bråkat nånting. Det hör inte till vanligheterna här hemma kan jag säga. Vi är just nu inne i en väldigt jobbig period annars i våran familj känns det som. Känns som att alla 3 är inne i nån slags trots/utvecklingsperiod, och det är många gånger tufft. Man blir trött, grinig och känner sig j*vligt värdelös som mamma. Jag vet liksom inte hur jag ska hantera alla dessa konflikter som blir. Känns som att det mesta man säger och gör är fel. Men efter att ha börjat läst trotsboken så känns det liiite lättare. Ett tips till er som tycker det är jobbigt och inte har läst den...LÄS DEN!!! Man känner igen sig så sjukt mycket i allt som står där:) OCH man är inte ensam om att ha det så som man har det... Iaf så har den här dagen vart ovanligt bra:) Nu har killarna lagt sig. Danne är fortfarande kvar i Örebro och jag sitter här i soffan och bara tar det lungt!! Ska snart ta mig en kopp kaffeoch titta på svenska biggest Loser. Fick ett väldigt glädjande sms av fina Emie här på eftermiddagen. Där stod att dom hade fått en liten bebispojke idag:))))) Det måste vara ca. 1 vecka innan beräknat datum. Jag är sjukt glad för deras skull iaf och ser fram emot att få se det lilla livet senare.Stort GRATTIS till er båda:) /Sandra

2 kommentarer:

Jenny sa...

måste låna trotsboken och läsa hela nån dag! Du är en underbar mamma <3 tro inget annat!

Sandra sa...

Åh tack snälla du <3 Glad man blir av att höra sånt, för det känns sannerligen inte så:/
Klart du får låna:)
Puss