söndag 12 september 2010

Söndag!!

Idag hoppas jag var den sista dagen som sjuk på länge. Är ganska trött på att vara hemma & va sjuk eller vabba nu. Men nu är det endast Jordan som inte har drabbats av något och han blir inte sjuk allt för ofta, så kanske klarar han sig...peppar peppar! Imorgon är jag dock ledig. Då ska små grabbarna en sväng till dagis iaf på morgonen för fotografering. Sen vet jag inte vad vi ska hitta på resten av dagen.Nåt kommer vi nog på:) Har sålt både Musses vagn idag & ett skötbord som man har på badkaret. Lite sorgligt känns det men skönt på samma gång att bli av med lite grejer:) Har så sjukt mycket "skit" överallt som man skulle kunna skänka/sälja/kasta, men det blir aldrig av :/ Nu har D laddat med film...är inte speciellt sugen, men jag får väl offra mig;) Bjuder på en bild på mig & min minsta skatt <3 Kram på er... /Sandra