tisdag 7 september 2010

Än sålänge har jag tryckt....

* Typ ett helt ballerina paket * Några skedar noisette (hade ingen glass så jag åt direkt från skeden:S) * 3 bullar Plus all vanlig mat då som frukost, lunch & snart middag!!!( Och dagen är inte över ännu) Vad är problemet?? Varför tar jag inte bara tag i detta nu? Jag känner inte igen mig själv. Jag säger åt mig själv hela tiden (och framförallt på morgonen) att nu ska jag ta nya tag, inget mer skit nu. Sen efter en stund nästan river jag i skåpen och frysen för att hitta nåt att trycka i mig. Och efter det kommer självklart ångesten...haha. Nä, fortsätter jag så här kommer jag snart kunna delta i Biggest Loser. 57,4 stannade vågen på imorse innan frukost (naken) Det mot 53 som jag vägde i början av semestern känns väl sådär... Jag undrar om jag är sockerberoende...kan det va så? Men jag har bara mig själv att skylla. Och nu måste det väl ändå snart vända? Man kan ha svackor, men nu får det f*n va NOG!!! Bisse, kom igen nu....PEEEEPPPPPPPP, Vi måste komma igång:D /Sandra

4 kommentarer:

Helena sa...

Du har inte funderat på att suget kan komma från nått annat? :))
Kram

Smillaz sa...

Sandra, börja ät vitamintabletter så du får i dig krom!! Det är viktigt för att du ska slippa sötsug hela tiden! Jag själv är mycket bättre när jag äter mina vitamintabletter. Värt att testa!

Sandra sa...

Aha Sonja, det ska jag nog testa då....tack för tipset:)

Är det bebbe det syftas på så är svaret NEJ;)

hanna sa...

hahha...synd..