onsdag 16 juni 2010

Onsdag!!

Har en rutin numera på morgonen -Jag, kaffet & datorn, sen bär det av mot gymmet...me like:) Åh vilket härligt väder det är idag. Känns som att det är varmare än igår. Kanske man kan ge sig ut idag och få lite färg. Det kunde man ju knappast igår, man frös ju ihjäl... Känns som att jag har en ganska fullspäckad dag! Danne ska till Örebro o handla lite kläder nu på morgonen. Och så måste han försöka passa tiden och vara hemma till 13:30 för kl. 14 ska jag klippa mig. Får se hur det går:S Se efter det tro jag att det blev bestämt en date med Hanna & Tuva:) <3 Och så ska jag träffa älskade Sis & barnen oxå!! Dom har vart på Mallis en vecka, så nu måste vi kramas lite och se hur blek man är;) Men nu: GYMMET.... /Sandra

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbart att se er igen!! Har längtat såå :-) Ses imorgon igen... Love it!