måndag 14 juni 2010

Måndag & semester...

...sjukt skönt är det!! Jag njuter, njuter & njuter;)
Tänk bara en sån sak som jag gjorde imorse. Gick upp tidigt och åkte ner till gymmet för att köra ett pass. Det är inte varje dag man kan göra det. Men nu, under semester ska jag fan göra det (nästan) varje morgon:) Mår sååå bra av att få träna....
Och på onsdag ska jag till frissan. Sånt hinns inte heller med när man jobbar, så det blir typ ett besök om året...haha. Bisse har vart där med saxen oxå. Hon klippte av det mesta som var slitet....blev flera dm kortare:) Så nu får vi se hur jag ser ut när jag kommer hem på onsdag...kan bli spännande kanske!?
På lördag bär det av till Finspång på dop. Det ska bli roligt:) Det är så kul att åka på såna grejer tycker jag och träffa släkt & vänner.
Nu ska jag trycka lite jordgubbar. Och säkert lite glass oxå....det går ju alltid ner;)
/Sandra

Inga kommentarer: