lördag 19 juni 2010

Lååååång dag...

...känns det som att det har varit idag. Vaknade inte så fruktansvärt tidigt imorse. Men från att vi vaknade har det vart stress (som vanligt) för att vi skulle komma i tid till Emilias dop i Finspång. Lite problem med en del saker blev det på vägen (oxå xom vanligt), men vi kom fram i tid iaf:). Det var ett fint dop, och hon är bara fööör söt den där lilla Emilia:). Johanna & Marco hade gjort sjukt goda smörgåstårtor som jag smaskade i mig 3 (!!??!!) bitar av!!! Tänkte att det var lika bra att passa på;) Imorgon är en ny dag.... Jag hade kameran med mig & fotade lite grann, men tyvärr så orkar jag inte lägga in några kort i datorn idag. Ligger som en klubbad säl här i soffan och orkar knappt röra mig...haha. Men det kommer säkert nån bild nån annan dag. En tanke som jag har just nu är att jag saknar Lotta sjukt mycket! Hoppas hon kommer hem snart, det vore skoj:) Nu ska jag nog gå & sova tror jag. Imorgon vankas tvättning, kalas, crossåkning kanske & säkert en massa mer. Då är det väl lika bra att vara utvilad. /Sandra

2 kommentarer:

Lady sa...

åh, jag saknar er oxå, men än nånsin. Jag har det tungt.
10 juli, inte långt kvar nu!
Kram

Sandra sa...

10 Juli...åhh vad härligt:) Då styr vi upp nåt!!
Kram <3