tisdag 22 juni 2010

Lovley dag!!!

Började som sagt med en vända runt sjön imorse. Fint!! Sen hem. Danne, Jordan, Felix, Björn & kussarna åkte iväg o körde cross/4-hjuling. Det betydde att jag och Musse blev ensamma kvar hemma...Nice;) Vi blåste upp den lilla poolen jag köpt å dom. Han plaskade och jag solade:) Sen kom resten av familjen hem. Vi bjöd hit mamma på grillat, Mums!! Tog en bira och bara njööt!!! Mamma åkte hem och Danne körde ut amazonen. Vi gled en sväng. Körde den till "tvätten" & "duschade" "henne";) Gled en sväng till och sen upp till Jimmy. Där fixades det med Willows M3:a. Jag hamna hos fina Karin & niklas o blev bjuden på en corona denna underbara sommarkväll! Sen satte vi oss i "henne" igen, poppade lite Gyllene Tider & skulle ta ytterligare en glidar sväng. Men vi blev omkörda av 2 civilare på väg ner mot stan och bestämde oss då för att parkera "henne" i garaget igen då hon inte är besiktigad....Tråkigt att bli stoppad med kidsen o allt i...hehe Nu är vi hemma och dricker ett glas rött jag & mitt hjärta <3.... Är sjukt lycklig idag. Åt livet, mina underbara, underbara 4 ÄLSKLINGAR <3, mina fina vänner & min mamma, pappa & syster!! Det är semester och livet leker:)))) Dessutom är däcken beställda till 22" idag....Audin kommer bli fiiiin:D Hoppas på en lika bra dag imorrn. Klart den blir det för Jerra kommer till mig, och det var inte igår... Hoppas ni har en lika bra kväll som jag:) /Sandra

Inga kommentarer: