lördag 24 januari 2009

Tråkigt!

har såååå tråkigt just nu. Är dessutom helt seg i huvet pga. sen kväll igår och en tidig morgon imorse. Och inte vart det nåt snö kaos heller, så jag kunde som planerat ha tagit bilen in till IKEA. Men jag vågade ju inte eftersom jag trodde det kunde bli farligt på vägarna:( Har inte gjort nåt alls idag nästan. Har haft tvättstugan så jag har äntligen tvättat alla överdrag till soffan och fotöljerna, det är väl det jag har gjort. Imorgon ska jag jobba oxå. Mamma & Pappa ska vara barnis för D är ju inte hemma förens imorgonkväll tror jag. Kan ju hända att dom kanske åker tidigare eftersom det var typ storm idag så dom kunde inte åka nå bräda....tråkigt för dom. ä, nu ska jag försöka få lite positiv energi....vet inte vart ifrån, men jag får väl föröska på nåt vis:).
Hoppas ni har det roligare än jag....

Inga kommentarer: