söndag 18 januari 2009

Dagen idag

Började med ett jobbpass som dom flesta söndagar. Gud vad jag älskar mina jobbarpolers, det är dom som gör att det är värt att gå dit=). När jag kom hem vid 15 mötte jag i princip bara sambo i dörren, sen försvann han. Vart då? Jo, till jobbet....vart annars! Har lagat mat och tagit hand om lite halv trotsiga/griniga barn. Stoppat 2 av dom i säng i skaplig tid medans lilleman vägrade sova.
Körde sedan ett träningspass på min nya bästa vän . Jag har nämligen köpt en step bräda som jag är SÅ nöjd över. Eftersom det bara är ett pass i veckan nere på Sandströms, så kände jag att jag lika gärna kunde köpa en och träna hemma dom andra dagarna när jag har lust! Ett mycket bra köp av mig om jag får säga det själv=).
Nu väntar duschen, och sen sängen.
Imorgon är jag ledig. Då blir det lämning av J i skolan vid 08:40. Sen ska jag gå hem med min andra två prinsar och baka lite, mysa och bara ta det lungt. Skönt ska det bli.....
Vi har en Prins som fyller 4år på fredag.....
Prins Felix!
Sandra

2 kommentarer:

Jenny sa...

Va duktig du är som tränar :-)

Det förklarar varför Danne försov sig imorse då, att du är ledig ;-)

Vad önskar sig prins Felix på sin födelsedag då?? Leksaker eller kläder eller nåt annat?
Ge mig några förslag nu!
Krams

Anonym sa...

Shit vilken cool! Går du på Stepen?? Jag såg dig ju bara en snabbis när jag lämnade kläderna och mitt minne är som en fiskmås när det gäller ansikten...usch jag kanske har sett dig och inte sagt hej, förlåt i sådana fall. Jag är nog lättare att känna igen...du får säga hej till mig om du är där...*smile*. Om du nu går visst är Lisette bra??