torsdag 22 januari 2009

Jobb/Avsked/Kalas....

....och en hel del annat har vi hunnit med idag. Danne åkte till Sälen med jobbet nu ikväll, så jag & mina älskade ungar får en helg utan sambo/pappa. Lite tråkigt då Felix ju fyller år imorrn, men vi får kalasa igen när pappa är hemma igen. Vi ska ha kalas iallafall imorrn för mormor, morfar & Fia med familj. Bara för att Danne inte är hemma så kunde jag inte träna ikväll....skiiiit oxå:(. Step och allt...min favvo träning! Vill ju så gärna lära mig programet så jag kan köra här hemma. Men det är bara att hålla ut till nästa torsdag igen:). Vi hamnade på ett trevligt kalas istället ikväll. Emnegard fyller år idag, så vi firade henne lite och vart bjudna på stompa och marängsviss, som vanligt enligt tradition. Gött var det.... Kul att träffa brudarna och prata lite. Det blir ju inte så ofta nu för tiden. Sanna är hemma oxå, kul:). Nu ska jag krypa ner brevid Musse i den stora sängen och mysa hela natten. Imorgon måste jag vakna tidigt så jag hinner upp och göra lite frukost på sängen till Felix. Sen ska det bli tåg och sång upp för trappan....och paket så klart:). Hoppas han blir nöjd, lill fisen... Kul att dom som jag utmanade har svarat oxå:).
Natti på er vänner.....
Sandra

1 kommentar:

MeJ&MiTT sa...

Hahaha, jasså han körde oxå med det ett tag, N gör det nu! "mina barn" hahaha så gulligt! Visste inte att du oxå bloggade, men nu ska jag kika in här och läsa :-)
Kram F