fredag 23 januari 2009

Kväller efter en lååång dag

Japp, nu ligger två av tre. Och så lär det väl förbli tills han slocknar av utmattning på soffan. Lilleman vägrar ju att sova numera när jag lägger honom, funkar bara när det är pappa som stoppar ner honom i sängen. Och han är ju dessvärre inte hemma, så jag får väl ha sällis ikväll:). Vi har hållit igång sen tidigt imorse, och kalasat hela eftermiddagen. Blidde inte så värst många bilder då jag upptäckte att batterierna inte blivit laddade i den där batteriladdaren:(. Men nån blev det väl. Får se om jag bjuder på nån vid ett senare tillfälle. Prinsen är iallafall nöjd med dagen berättade han för mig när jag stoppade om honoom i sängen nyss:). Inser nu att kl. är rätt mycket. Har ju f*n missat en halvtimma av Let´s Dance:O. Dags att inta soffposition en stund. Sen blir det nog ett pass på brädan tror jag...väl behövligt efter gårdagen och dagens intag av onyttighter. Ha en skön kväll people.... Sandra

2 kommentarer:

Anna sa...

Hello!
Hur kör du på brädan?alltså har du nått program du kör eller går du bara upp å ner? :)
Kram

Sandra sa...

Jag har ju börjat träna på Sandströms, men har bara varit där 1 gång, så programet sitter inte ännu. Men jag kommer ihåg lite från när jag körde förra våren, så jag kör lite av vad jag kommer ihåg. Försöker hålla tempo bara och trampa på:). Längtar tills jag kan det nya programet, då j*vlar ska jag köra..haha.