fredag 10 oktober 2008

Shopping sugen!

Är liiite bättre idag, men inte mycket. Sitter och kollar in alla mina favvo sidor när det gäller internet shoppar. Gissa om man blir sugen på att klicka hem en del. Finns så mycket snyggt ju, och så mycket fina barnkläder. Jag skulle verkligen kunna handla ihjäl mig på barnkläder & skor till dom (& till mig själv och Danne oxå för den delen). Tänk om man hade hur mycket pengar som helst, vad härligt det vore=). Men nu är ju kassan begränsad, så det får väl vänta tills man bli miljonär;). Eller åtminstone tills man får en normal lön i November.... Idag ska Danne vara kvar på jobbet och lacka Hanna & Björns "nya" BMW. Och jag är ju inte sådär super pigg, så jag vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta barnen med när dom kommer hem. Ska iallafall hämta dom från dagis och fritids vid 14, sen får vi se vad som händer. Nu ska jag fixa nån lunch... Ha en bra fredag! /Sandra

Inga kommentarer: