måndag 6 oktober 2008

Känner av lite press....

....från olika håll. Det sägs att jag är dålig på att blogga numera! Konstigt säger jag. Hur ska man ha tid för allt? Nu sitter jag här och väntar på att Kidsen ska somna så jag passar på att skriva ett litet inlägg innan det är dags för soffan och lite måndagsmys! Imorrn är det dags för en ny jobbvecka, och en lååång sådan om jag får säga mitt. Jag är bara ledig på lördag, sen börjar jag jobba på igen på söndagen och jobbar tills fredagen. Efter det är jag ledig lördag, söndag. Första lediga söndagen på en månad då=). Nä, jag får ingen ro att sitta här alls! Felix sitter dessutom brevid mig och vägrar lägga sig, så det är nog bäst jag lägger mig med honom så han orkar upp imorron. Så mycket hade jag att komma med...haha /Sandra

1 kommentar:

Jenny sa...

Alltid nåt :-)

Ja de är liknande luckor i lägenheten.. inte riktigt likadana.. men snarlika :-)

Vårat bord som har nu är ju typ de fulaste jag vet!!! Måste ha nåt nytt.. å lite mindre vore bra då köket inte är så värst stort :-S

KRAMS <3