söndag 12 oktober 2008

Hemma igen

Kom hem för en stund sedan till dukat bord och en helt städad lägenhet! Blir man lycklig av sånt eller? Jag blir det iallafall=)....betyder såååå mycket för mig! Idag har jag & E stått på jobbet och talat bebisar hela dagen nästan, så nu är jag så sugen igen på en liten haha. Men dettta innebär dock inte att jag kommer vara gravid inom de närmsta månaderna;). Har nog bestämt att vi inte ska ha fler barn, men jag blir bara som sagt så sugen=). Men vad som händer i framtiden vet väl ingen......=) Nä, nu ska jag slappa lite med min darling och njuta av att det är rent och fräsht här hemma, och att jag själv inte behövt lyfta ett finger! Ha en bra dag..... /Sandra

2 kommentarer:

Anna sa...

Hehe,Jag har sagt till Tobbe att jag uppskattar mera att komma hem till en ren lägenhet än att få blommor tex...det e så skönt att slippa städa(eller bara plocka undan)nångång själv!

Anonym sa...

Håller me Anna! de uppskattas verkligen... O bebis sugen kommer man nog alltid va... ;) Krams