fredag 24 oktober 2008

Helg och fullt upp

Jaha, äntligen fredag igen då....och en ledig helg, IGEN! Detta tack vare min käre sambo som opererat ett bråck i magen idag. Tror inte han skulle klara av att ta barnen själv på söndag när jag i normala fall skulle ha jobbat, så jag bytte bort den dagen=). Imorgon bitti drar jag och kidsen till Karlskoga en sväng och hälsar på min kära farmor. Det ska bli sååå roligt då vi inte ses ofta nog=(. Och så ska hon bjuda på sin goda mat oxå...hihi. Såg att kusin vitamin skulle komma och fika oxå, hur kul som helst ju=). Ska bli en trevlig liten tripp faktiskt, och Danne får vara hemma och ta hand om sig själv och vila, plutten. Tyckte så synd om honom här ikväll, han hade så ont=(. Inte vanligt att man ser honom ha ont, så det är lite jobbigt. Han kan knappt gå heller....stackarn! Uj vilken lång dag detta har vart. Började kl.05:00 imorse och avslutas nog inom 30min skulle jag tippa på. Har hunnit med att lämna barn på dagis & fritids, jobbat, hälsat på ma & pa, hämtat barn från dagis & fritids, vart på stan, vart hemma och pysslat om darling lite, vart inne i Örebro på shopping, ätit pizza....ja, jag har hunnir hur mycket som helst idag känns det som. Så nu kan jag lägga huvudet på kudden och släcka ögonen med gott samvete känner jag=). Imorrn ska vi upp relativt tidigt (inte som när jag jobbar då), jag och barnen. Vi måste duscha och greja för att sedan styra bilen mot Karlskoga Ha en bra helg mina vänner! /Sandra

2 kommentarer:

Anonym sa...

STORA kramar till Danne, hoppas han mår bättre snart! Och STORA kramar till alla i Charles-wood från oss, och kör försiktigt!!
Puss puss

Jenny sa...

Krama Danne från oss me! Hoppas han mår bättre snart! Ha en trevlig helg ni me! Pöss