onsdag 3 september 2008

Städar o grejar

Idag är det tråkigt väder ute, då passar det bra att städa tycker jag. Så det är vad jag håller på med nu medans Ramsus sover. Om någon timma kommer Lotta. Då är det dags för lunch! Går faktiskt riktigt bra att räkna points för min del. Förutom igår kväll när jag vart så irreterad över att inte ha nån att gå ut och gå med. Då surade jag ner mig i Dannes påse med lösgodis. Tröck i mig ett par Geisha, och sen var ångesten på topp! Nya tag idag.....och det går bra än så länge=). Senare på eftermiddagen kommer kussarna Kevin & Nova (och Bisse såklart). Det ska bli roligt då det var ett bra tag sen vi sågs. Får kidsen busa lite oxå. Nä, nu väntar skur hinken. Ha en trevlig dag allesammans=). /Sandra

2 kommentarer:

Lady sa...

Min förstfödde son ska heta Ramsus, ett namn med status!

Sandra sa...

Haha....eller hur=)