söndag 7 september 2008

Badning, bompa & läggningsdags!

Dagen löste sig ganska bra ändå trots mina sura miner & sambons "gudsåtråkigtattstäda" tendenser=). Nu har vi just ätit en mysmiddag tillsammans med barnen. Fläskfilé och klyftpotatis med vitlöksost och vtlöksbaguetter.....MUMS! Min måltid bestod dock av 3 skivor kött och wookgrönsaker då jag ju räknar points. Men det var mumma det oxå=). Musseplutt sitter i plurret och storkidsen kollar in bompa. Efter det är det läggdags. Imorrn ska vi upp tidigt igen. Dags för skola och dagis. Och imorrn börjar jag även skola in Rasmus. Ska bli lite kul, men inte när jag tänker på vad som väntar om 2 veckor=(. Nä, nu ska jag bada färdigt lilleman. Efter Kalla fakta vid 20, ska jag och mamma ut på en ordentlig kvälls promenad...NICE! /Sandra

Inga kommentarer: