måndag 15 september 2008

Hemma igen!

Efter att ha setat och väntat på ett plan hem, som var försenat typ 6 timmar så var vi äntligen hemma early in the morning igår. Kl.06:15 klev jag innanför dörren och kröp ner under det varma täcket brevid min darling! Shit vilken tripp vi har haft till Barca alltså. Finns inget att klaga på så här i efterhand, förutom en del mat, och så flygningarna så klart. Inte för att piloterna flög dåligt eller så. Det är mest bara jag som får panik där uppe. Satt på resan hem i 3 1/2 timma och funderade på hur vi kunde hålla oss kvar uppe i luften. Jag kom aldrig fram till nåt svar utan väntade mest varje sekund på att vi skulle störta. Panik i min hjärna medans dem största delen av resterande passagerar sov sött. Och Bruden, hur vacker var hon? Hur vacker som helst!!!!!!! Är glad att jag följde med på den här resan. Fatta vad man hade missat annars. Mycket skratt och en del tårar (glädjetårare.....och en del paniktårar på planet) har det blitt. Och vi har haft så roligt tillsammans alla brudarna=). Hoppas verkligen vi gör nån sån här resa nån mer gång i livet. Jag hade ingen kamera med mig, men för er som känner Lotta så finns det lite bilder på facebook. /Sandra

Inga kommentarer: