måndag 8 september 2008

Nåt vackert!

Första dagen med inskolning gick super. Han trivs redan som fisken i vattnet. Hade lite svårt att sitta still och äta frukten under samlingen, och sången. Men det kommer det där oxå. Man kan ju inte allt från början;).
Imorgon ska vi vara där 1 1/2 timma, och på onsdag ska vi vara med och äta, spännande spännande=).
Sen tidigt på torsdag morgon åker ju jag och brudarna till Barca, så torsdag fredag blir det ingen inskolning. Men på måndag kör vi igång igen!
Hittade nåt riktigt fint som jag ska beställa till mig själv så fort plånboken tillåter det! Kolla in det här!
1 bokstav för varje prins med sitt namn i, och ett litet hjärta för kärlekes skull=). Det är ett halsband för er som undrar!

Tänkte att detta kan vara ett bra alternativ tills jag vet var, hur och om jag ska/vill tatuera in mina prinsars namn på min kropp. Vill då att tatueringen ska bli perfekt, och jag vet inte hur "perfekt" är ännu=). Så jag avvaktar som sagt en stund till med det.

Och så länge får prinsarna hänga i en kedja runt halsen....smart va?

Nu ska här ätas lite lunch!

/Sandra

1 kommentar:

hannas sa...

den är jag oxå skitsugen på spanat in den länge nu jag är så superavis på er resa hoppas ni får superbra skönt o slippa regnet några dagar