onsdag 27 februari 2008

Snart dags att lägga barn.

Vårdcentralen ringde upp mig imorse, och tro det eller ej så fick vi en tid kl.10:00 redan då på morgonen. Så Lotta kom hit och satt med J och R, tur att jag har henne ibland, vad skulle jag göra annars;). F grät som bara den och ville INTE åka till nån doktor. Men väl där gick allt hur bra som helst. Det hade som jag trodde värkt hål, så nu blir det penicillin(?) i 5 dagar. Inte vet jag hur vi ska klara av den proceduren men....Både morgon och kväll dessutom! När jag skulle ge honom en dos idag vägrade han ta den självmant, så jag och Lotta fick tvångshålla honom och hälla ner det i halsen på honom. HUR bra känns det på en skala???? Men vad ska man göra? Han måste ju få i sig det på nåt vis, så är det ju.... Efter doktorn bestämde jag och Felix att vi skulle fira med nåt för att han hade vart så duktig. Så vi handlade med semlor och chokladboll hem. Det var mumsigt, men inte så bra för figuren. Blev dessutom ingen träning ikväll....men jag får ta igen det på annat sätt. Imorgonbitti är det Jordans tur att åka till doktorn. Men han har ett annat problem som jag inte behöver ta här. Hoppas iallafall att det ÄNTLIGEN ska få ett bra slut nu. Detta är varken roligt för honom eller oss. Nu ska jag plocka ur J & F ur badet, sen ska jag natta dom. Sen ska jag och Musse gå ner i soffan och mysa o vänta på Danne som kommer snart....sen är det Grey´s =)! Bye

Inga kommentarer: