torsdag 28 februari 2008

Hm...ska jag?

Sitter och funderar på om jag ska gå ut på en promenad med Rasmus. Hade det inte snart varit mörkt ute hade jag inte tvekat alls, men jag är lite rädd att gå i mörkret ensam. Men jag tror jag ska ge mig ut iallafall, jag behöver verkligen det som jag har vräkt i mig av allt gott de senaste dagarna. Danne och grabbarna sitter och kör tv-spels race. Vi hittade mitt gamla nintendo 64-bitars ute i förrådet, och gissa om det går varmt??? Riktigt roligt faktiskt, och Jordan är såld! En sak som jag undrar är om det är någon överhuvudtaget som ens läser min blogg? Det som är dåligt med den här bloggen är att man inte alls vet hur många besök man har haft. Skulle vara roligt och veta bara, om nån läser...haha. Men jag skriver ju ändå mest för min egen skull, skönt att ventilera lite. Och sjukt jul att sitta och fixa med layouten...byta färger o greja, skoj! Jag med min beslutsångest kan aldrig bestämma mikg heller, så byten av färg kommer nog ske ett par ggr;). Nä, om man skulle ge sig ut på den där promenixen kanske?

Inga kommentarer: