fredag 29 februari 2008

Kväller

Ja, nu har jag och Sis gått en vända på 1 timma runt stan...det känns gött! Gick riktigt lätt idag faktiskt, kunde nog ha gått nån timma till. Var skönt att slippa vagnen oxå, det var ett tag sen man gick "solo".
Nu har vi nyss lagt barnen. Jordan somna snabbt som vanligt, men Felix har tänt och sitter och leker med lego på sitt golv ser jag. Shit vad han är krånglig att lägga nu. Det har gått lätt två nätter i rad när han har varit sjuk, men nu är han nog på bättringsvägen igen, för idag är det precis som vanligt märker jag...*suck*. Bara att vänta ut honom, nån gång lär han väl somna.
Jag sitter och kollar in alla nya fina barnkläder som kommer för våren. Synd bara att lönen bara han in på kontot o vända, för det finns mycket fint jag vill ha till barnen.
Ett par mörka Nova Star jeans till Felix har stått länge på listan, så ett par såna blir det nog först och främst. Men sen om det skulle bli nån slant över så ska jag shoppa en del till Musse. Försökte lägga ut lite bilder här under, men det funkar visst inte...hm. Ska klura lite på det, det måste väl funka?
Nu ska försöka lägga Felix igen, och sen sätta mig i soffan och mysa med Darling och lite popcorn tror jag.
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: