torsdag 28 februari 2008

Kaffe dags!

Jag och Jordan åkte till doktorn kl.08:10 imorse. Var klara vid 09:00 ungefär, då lämnade jag av honom på dagis. Danne är hemma idag, visste inte vart jag skulle göra av dom andra småttingarna annars. Han får ta VAB på Felix då han är hemma och är sjuk ju. Jag och Danne skulle just ta lite förmiddagsfika, men upptäckte att kaffet var slut. Så jag skickade honom till affärn. Undrar vad man ska hitta på idag då? Finns hur mycket som helst som behöver göras här, men det händer aldrig nått. När Danne väl är hemma blir han så j*vla slö!!!! Och det finns ju faktiskt en del grejer som man behöver hjälp med. Men jag ska försöka få honom att göra nått idag iallafall. Om inte annat måste han plugga körkortsboken....han skriver ju upp för motorcyckel om en vecka! Åh vad jag håller tummarna att han klarar det så vi slipper dom där böckerna sen. Nu blir det kaffetime....see you!

Inga kommentarer: