tisdag 12 oktober 2010

Ikväll är jag lycklig!!

För att.... * Mina barn har vart helt UNDERBARA hela eftermiddagen/kvällen<3:) *Det var ett roligt möte på jobbet idag! Kul att höra lite positivt ibland, och dessutom bjöds det ju på tårta. *Jag & Jordan var på utvecklingssamtal i eftermiddags. Trodde det skulle bli en hel del negativt, men där hade jag fel. Nog var det en del saker som kan bli bättre ( Såklart), men oj vad mycket han är duktig på:))) Jag satt och log mest hela tiden när fröken berömde honom. Det värmer i mammahjärtat att höra gott om sina älskade ungar:) Nog för att jag vet att han är duktig när han vill, men den sista tiden har jag fått ha ett samtal med fröken nästan varje dag vid hämtning pg.a att han har svårt att sitta still, svårt att lyssna och stör sina klasskompisar bland annat....Detta har ju gjort så att även jag, Danne & Jordan har våran dagliga diskussion om hur dagen har varit. Det har även lett till "belöningar eller straff", om man kan kalla det så? Och tro det eller ej, men det verkar ju som att går framåt!! *Sverige möter Holland i den viktiga EM-kval matchen, spännande!! Och shit vilket blå-gult hav det är på läktarna!!! Där skulle man ha stått! Nä, dags att bänka sig på riktigt:)
HEJA SVERIGE!!!!

Inga kommentarer: