söndag 3 oktober 2010

Härlig söndag!!

En dag helt i min smak. Började med ett helt ok pass på gymmet. Sedan kom Emil till oss och var här i några timmar medans hans storebror som fyllde 7 bast igår, hade kalas hemma. Efter lite lunch åkte Danne & Jordan in till D´s jobb. Emil åkte oxå hem efter en stund. Då var det bara jag & två mysiga prinsar kvar här hemma. Vi möööös i soffan och sen tog vi en väldigt kort cykeltur. Resten av familjen kom hem igen runt 17 och då gjorde vi tonfisksallad tillsammans som vi åt. Då, under middagen fick jag för mig att jag skulle ut och gå! Så Danne tog hand om läggning av barn, jag hämtade hunden och så tog jag mina rätt så "stumma" ben (efter träningen imorse) och gav mig ut på en riktigt tung & härlig powerwalk! Hade sjukt bra musik i lurarna som bara gjorde mig mer och mer peppad fast benen sa ifrån:) Nu har jag landat i soffan med gott samvete:) Jag verkligen ÄLSKAR att träna och det får mig att må sjukt bra!! Som sagt, en härlig dag i min smak;) Imorgon är det måndag igen = jobb! Men bara i två dagar, sen är jag ledig igen. Och på onsdag verkar det som att det blir Ullared:))))) Jag kan verkligen inte hålla mig nu längre. Har tvingat med mig Danne oxå haha. Stackarn, men jag försöker intala honom att det blir en mysig tur på tumanhand;) Låter mycket bra i mina öron, men inte lika bra i hans tror jag....Det blir nog bra!!! Vad har ni gjort idag då? Haft en bra söndag? /Sandra

Inga kommentarer: