måndag 11 oktober 2010

En MM = Mysig Måndag:)

Än sålänge har det vart en ganska bra dag faktiskt. Nog har det vart en del bråk och tjafs, men det kommer man inte ifrån. Problemet just nu är bara att jag i vanliga fall inte har så värst bra tålamod. Och nu, just NU är det ungefär 100 gånger värre vad gäller den saken! Så ni kan tänka er hur illa det är. Men jag började planera dagen redan igår för att det skulle bli en så bra dag som möjligt idag. Det är ju så att om man sysselsätter kidsen så blir det såklart mindre gnäll, bråk, tjafs...ja allt sånt. Så jag bestämde att vi efter frullen skulle cykla ner och mata änderna. Vi träffade på mamma på vägen ner oxå, så hon följde med... Sen kom vi hem och in i värmen (bra kyligt ute idag) & lagade lunch, torsk och äggsås (som vanligt när Felix bestämmer;)), och det var gott!! Nu kom just Jordan hem från skolan, Musse spelar lite X-box och Felix är ute o leker. Då passar jag på att blogga lite:) Här är en bild från dagen....

Ikväll blir det gymmet tror jag, fin fint!!

/Sandra

Inga kommentarer: