torsdag 25 mars 2010

Torsdag...

....är det nu, och jag har inte jobbat på hela veckan! Trodde att sjukdomarna var över här och meddelade jobbet att jag skulle komma i onsdags. Så kom natten med en Jordan som hostade mer och mer och mer....
Så på morgonen var det bara att ringa och säga att jag vabbade igen. Hans hosta håller i sig. Hör honom hela tiden + att han har dragit på sig en förkylning oxå. Och igår tog han o kräkade lite han oxå. Vet dock inte om det är pga. allt slem eller om han oxå åkte på nån släng av magsjuka. Det kom inget mer iallafall och han har ätit som vanligt efter det.
Så nu hoppas jag att efter han tillfrisknat så är den här sjukdomsperioden ÖVER!!!
Ikväll har jag tränat. Åh vad jag mår bra av det....det är verkligen det bästa. Man mår så bra i hela kroppen:)
Men nu börjar huvudet värka och ögonen hänger inte med riktigt så det betyder väl att det är dags o ta kvällen.

/Sandra

1 kommentar:

Jenny sa...

Fy faskien för alla sjukdommar alltså! När det är vår vill man ju vara FRISK! Hoppas ni har det friskt därhemma nu!