fredag 19 mars 2010

Det blir inte alltid som man tänkt sig!

Var tänkt att jag och mina minsta prinsar skulle ta en tripp till badhuset imorse när J gått till skolan. F fick det som en present av oss när han fyllde, en dag på badhuset. Och det var ju ett tag sen han fyllde, så gissa om han har längtat och tjatat!? Så när vi äntligen bestämt att vi skulle ta det idag så händer det som inte får hända. Musse tar och spyr rätt ut när vi så gott som är klara för avfärd!! Matt man blir då....
Och Felix, hans besvikelse ska vi inte tala om:(
Men det var väl tur att det kom innan vi hunnit ut genom dörren. Jobbigt om han hade börjar kräka mitt i badhuset...haha.
Han är iaf. bättre nu verkar det som. Har bara kommit en gång och nu har han bara ont i huvet säger han. Vi får väl se vad som händer och om nån mer av oss ska åka på det. Hoppas inte....
Musse har vart blöjfri tre dagar nu. Till och med på dagis oxå:) Hur duktig som helst är han...
Funderar på om vi ska tutten snart oxå för igårkväll somnade han utan den, och han sa inte ett ljud om den heller. Men vi får väl se...
Felix och jag var iväg till barn igår och träffade hans doktor. Det blev vägning & mätning. Han hade gått upp ytterligare ett kilo och växt från 101 till 103cm, på bara en månad! Det tyckte doktorn var superbra,och jag oxå såklart:) Hur nderbart som helst att se att han äntligen växer lite, det var ett tag sen sist.
Nu har jag lovat min underbaringar att vi ska baka lite chokladbollar. Vi ska fredagsmysa lite med oss själva här. Antar att det inte är så många som vill ha nåt med oss att göra just nu;)
Och just därför missar vi även Novas 3-års kalas imorrn:( tråkigt, men vi får ta det en annan dag...
Hörs då....
/Sandra

2 kommentarer:

Jenny sa...

Ååå plutten Felix, va skönt att han börjar växa ordentligt nu <3

Kalas kan vi ta vilken dag som helst när de passar :)

Krya på er, hoppas ni andra slipper!

Hanna sa...

Vad roligt att han växer som ogräs lilla Felix..det syns verkligen att han mår bra också..:).....synd bara att han missade badhuset idag.... Krya på er!!! Puss&Kram