måndag 22 mars 2010

Sjuktstuga!!

Igår mrose när jag klev upp mådde jag illa. Blev liggandes i soffan under en filt mestadels av dagen. Fick svälja MÅNGA gånger för at slippa kräkas. Illamåendet kom och gick och så rätt vad det var började kroppen värka & huvudet att dunka. Helt sjukt mycket oxå. Till slut orkade jag inte med värken längre så jag la mig för att sova.
Imorse när jag vaknade var värken borta, men jag mår fortfarande lite illa. Åt iaf. en macka och lite glass idag.
Istället ligger Felix helt utslagen nu. Han har kräkat och han fiser så det luktar apa i hela huset!! Han säger oxå att han har ont i magen.
Så nu har 3/5 drabbats. Och är det så att de 2 resterande oxå ska åka på detta så hoppas jag att det blir snarast så att vi kan återgå till jobb/dagis/skola sen. Börjar bli en aning tröttsamt att vabba nu. Det har vart mycket sjukdomar här nu. Hoppas att det är en sån period bara och att vi får vara friska läääänge sen:)
/Sandra

1 kommentar:

hanna sa...

Ja, det hoppas jag verkligen!!! Krya på er!!! kram