fredag 22 maj 2009

Skön fredag!

Klev upp ca.07:30 imorse. Tog på mig träningskläder, satte J på cykeln och så begav vi oss ut för en spring/cykel vända. Bara det att när vi kom in på grusvägen och jag började springa, fick jag stanna på en gång. Det gjorde alldeles för ont i benhinnorna för att klara springa ens 10 meter till:(. Så det var bara till att gå hem igen...tråkigt! Konstigt att det fortfarande gör ont...det var ju många dagar sen jag & sis sprang, och det brukar släppa ganska fort. Men inte denna gången tydligen. Hoppas det inte blir nåt ihållande problem bara:/....jag vill ju spriiiiiinga:) Efter frukost åkte jag och Jordan in till Örebro för lite shopping. Denna gången blev det stan, och gud så mycket mer det finns där än ute på Marieberg. Hittade tre par jeans och skolavslutnings kläder till J, så nu är det klart:). Såg även en MASSA annat både till mig och resterande familj som mer än gärna hade fått följa med hem om tid och lite större plånbok hade funnits:). Löning på måndag, så det blir nog en sväng till snart..... Nu ska jag gå och titta till min lilla Felix. Han är så sjuk, så sjuk. Väckte mig 2ggr inatt då han satt på toa och ville bli torkad. Det bara rann ur honom.... Idag har han feber och har sovit mest hela dagen. Äter gör han inte heller...stackars plutt:( Hoppas han mår bättre imorrn. Hörs då.... /Sandra

1 kommentar:

Villa Björkebo sa...

Åh, stackarn! Axel har varit precis likadan i veckan. Nu äntligen är han bättre. Hoppas Felix kryar på sig.
Ha en trevlig fredags kväll.
// Linda