söndag 10 maj 2009

Bloggtorka.....

.....kan man säga, och inte bara för min del tror jag;) Har en envis förkylning som hänger i. Den startade i början av förra veckan, men jag härdade ut på jobbet trots ett tungt huvud och en näsa som rann. Trodde väl det skulle gå över, men just nu känns det bara som det blir värre & värre..... I fredags och idag sjukanmälde jag mig dock...kände att det nog är bättre att försöka vila upp sig så det släpper. Imorrn är vi lediga och det känns skönt då jag har en sjuk huvudvärk just nu. Ska dricka lite kaffe och äta ett par flottiga toast, sen är det jag som säger gonatt! Imorgon är vi bjudna till Anna W på födelsedags kalas, jag och barnen...och mina kära arbetskamrater:))....Så jag hoppas jag är bättre då. Det visar sig när det kommer ett inlägg från mig next time;).... /Sandra

1 kommentar:

Smillaz sa...

Mm, det är torka hos fler kan jag lova. Skönt när nån annan skriver! ;-)