måndag 18 maj 2009

Måndag & ledigt!!

Så skönt att bara vara hemma & mysa med mina små idag. Vi gör inget annat än att bara mysa och ta det lungt...det får man när det regnar och är så tråkigt väder:). Hoppas dock på ett litet uppehåll i regnandet snart, vi måste hämta J i skolan, och vi har ingen bil. Men jag gissar på att vi får stå ut med att bli lite blöta;) Gud vilken rolig helg jag har haft förresten:). Vi hade ju en tripp till Sthlm...jag, Biss, Danne & jimmy. Spårade nog ur rätt rejält för min & Biss del, men fy vad roligt jag hade....haha. Bästa kvällen på länge...14 på nytt;). Tur det inte händer så ofta.... Vi hörs då mina vänner:) /Sandra

1 kommentar:

Jenny sa...

Haha, ja tack för en riktigt rolig helg :) Man måste ju få släppa loss ordentligt ibland som 2 och 3-barns morsor :) bäst å passa på när vi för en gång slull har barnis samtidigt!

Puss