måndag 29 december 2008

Varken tid, ork eller lust!

Nä, inget av dessa har jag haft, därav lite dålig uppdatering av mig i bloggen på sistone! Julen har vart bra. Har haft ganska långledigt, och det har vart SKÖNT! Barnen blev glada för sina klappar, Danne blidde nöjd. Och jag vart super nöjd över min nya fina rosa Ipod som jag fick av darling.....den bjöd dessutom på en liten ingraverad hälsning från honom till mig på baksidan=). Dessutom så kom underbaraste Lotta hem över julen oxå. Så bättre än vi har haft den kan man nog inte ha det. Juldagen därimot ska vi inte tala så högt om. Jag slog till med någon slags "fjortisfylla" för första gången i mitt 26åriga liv. Spydde både högt och lågt och skämde ut mig (antar jag) så det räcker till för resten av mitt liv innan jag till sist deckade". Har inga starka minnen från den kvällen, men det finns folk som beskriver en del hemska saker som jag gjort;). Ber iallafall om ursäkt om jag vart otrevlig eller så mot någon, det var nog inget illa menat, jag var bara apfull..... Ja, det var en ganska så kort beskrivning av våran jul i år. Nu är det bara nyår kvar, sen kan vi blicka framåt=). Jag längtar redan till semestern=) Idag har vi vart på lek & buslandet med kidsen, Lotta & Kevin. det var skoj, och boysen fick leka av sig lite vilket kändes välbeövligt. Imorrn ska jag jobba igen, sen är jag ledig 2 dagar. Ha en bra kväll vänner..... /Sandra

1 kommentar:

★SUSanna★ sa...

Fan va jobbigt me en riktig "fjortisfylla"; men såna har vi alla haft... =) Va kul att ni haft en bra jul! Hoppas ni får en mysig nyårsafton.
Kram