onsdag 10 december 2008

VAB*2 idag.

Idag är man lite slut efter en dag hemma med alla 3 vildarna/sjuklingarna. Inatt kräktes Jordan 1 gång, så det blev till o ha honom oxå hemma idag. Och eftersom vi trodde det var magsjuka på gång var det ju inte direkt nån mening att skicka Felix ensam till dagis. Kändes lite onödigt om han redan oxå skulle ha vart smittad. Men imorse åt Jordan frukost som vanligt. Och likaså lunch, och nu middag. Han har inte spytt nåt mer, så jag undrar om det verkligen var magsjuka? Jag har frågat ett fertal gånger under dagen om han har haft ont i magen, men svaret har alltid blitt:Nej mamma. jaja, det återstår väl att se om nån annan får börja hulka, annars var det väl nåt annat! Det tråkiga var bara att Jordans klass åkte buss in till örebro idag på nån grej. Han hade verkligen sett fra emot det, men nu kunde han ju inte följa med, så gissa om vi hade en kille som var sååå ledsen inatt när han kräktes för att ham missade det där=(. Nä, nu har jag Bissen i luren så det är lite komplicerat att skriva... Later.... /Sandra

2 kommentarer:

Lady sa...

Pluttarna! Jag tror det är lite Lotta kärlek som fattas!
saknar er!
Kram

Sandra sa...

Ja, precis vad jag tror oxå! Snart så....Puss o kram