måndag 8 december 2008

VAB!

Japp, blev vård av Rasmus idag och minst imorrn oxå....tråkigt men sant! Han har grym hosta, en näsa som rinner, ögon som kladdar och som om inte det räckte så har han feber som går upp och ner oxå. Igårkväll var den uppe i 40 grader. Sen under dagen idag har den vart snudd på normal nästan hela dagen, men sen nu till kvällen steg den upp igen, skumt det där:-s. Men nu sover han iallafall gott en stund på lite alvedon. Idag tror jag att jag har haft personligt besöks rekord på min blogg...haha. Hela 35 pers hade vart in när jag tittade nyss, det ni;). Nä, om man skulle ta och sortera upp dom där partylite ljusen som jag hämtat idag kanske? Lite nytta måste man passa på att göra medans prinsen sover=). Kram på er.... /Sandra

1 kommentar:

Anonym sa...

Sandra, det här är mycket skumt :)