tisdag 25 november 2008

Tisdag, fast måndag i mitt huvud!

Ja, det kan man säga. Snacka om att blanda ihop dagarna. Blir lätt så när man är ledig måndagen, och kommer till jobbet på tisdagen. Då blir det ju automatiskt måndag! Men det är väl inget att klaga över då veckan ju faktiskt gått fortare, och dessutom har vi kort vecka, så jag jobbar bara tisdag, onsdag & torsdag=). Barnen sover tidigt idag. Det behövde dom då dom var lite griniga idag (som vanligt;)). La dom vid 6 och dom somnade bums! Danne är och hjälper Jimmy i deras nya lya. Själv ska jag ta mig en kopp kaffe och beställa lite kläder från http://www.babyshop.se Fick ett mail därifrån där det stod att det var 25% rea på en några märken. Tror det var nanoou och katvig bl.a. Märken jag gillar=). Då kan man passa på att fynda lite julklappar till kidsen, men vänta inte för länge....storlekarna tar slut fort Ha en trevlig kväll, det ska jag=)..... /Sandra

Inga kommentarer: