fredag 21 november 2008

Hinner inte blogga!

Nä, det blir inte värst mycket av den varan nu. Är faktiskt RÄTT slut när jag kommer hem efter jobb och hämtning av 3 trötta & griniga ungar. Usch vad jag tycker synd om dom som får gå upp 05 varje morgon, men vad ska man göra? Det blir väl bättre med tiden när dom blir större får jag hoppas. Idag slog vi íallafall på stort och åkte in på premiären av Madagaskar 2 med Jordan och Felix. Min kära far kom och passade Rasmus. Det var faktiskt roligt för mig & Danne att få göra nåt själva med dom stora grabbarna för en gång skull=). Filmen var rolig, men kidsen hade en liiiite svårt att sitta still....myror i baken...haha. Men som sagt, det var roligt! Härligt det är med snön som kommit....hoppas den ligger kvar ett tag, och att det kommer ytterligare lite till. Nu ska jag snart hoppa i säng, är såååå trött. Sandra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt för er!!!!
Pussar från moster :-)

Anonym sa...

Å va skoj med bio :)
Jag längtar till jag kan ta med Julia på bio,Jag ÄLSKAR barnfimer :)
(Tur att man har ett barn man kan skylla på så jag får se barnfilmer sen på bio...hihi)