tisdag 11 november 2008

3 dagar....

...kvar av våran "långvecka" på jobbet! Har gått skapligt fort ändå om här tre dagarna mot vad jag hade trott. Skönt med en HEL ledig helg för en gång skull..... Igår gjorde Danne ett ryck och ringde till en mäklare som har haft ett hus ute till försäljning. Huset råkar vara mitt drömhus, men alldeles för dyrt för oss egentligen. Tänkte att vi iallafall kunde höra oss för om hur mycket bud och sånt låg på, och om det ens var några som var intresserade. Vi fick till svars att det var ett par/en familj(?) som hade lagt ett bud, och dom väntade bara på att ägaren/säljaren skulle godta det, sen var det så gott som sålt! Så om vi ville vara med skulle vi få lägga ett högre bud fort som sjutton, och få oss en visning av huset redan igår osv. Men tanke på att vi inte ens vart på banken, så hade vi inte en chans. Detta känns en aning jobbigt då det verkligen var mitt drömhus. Hade allt som vi vill ha, storlek, rum....ALLT!. Idag när jag gick in på hemnet när jag kom hem, fanns det iallafall inte kvar så jag antar att det är sålt=( Men jag får väl säga som min käre far: Det går fler tåg! Fast jag undrar om det gör det. Nu ska jag surfa vidare och dricka lite kaffe.... Snart dags för DH....=) /Sandra

1 kommentar:

Lady sa...

Typisk! Men det kommer garanterat fler hus! Hoppas ni mår bra!
saknar er massor!
Kram