måndag 28 januari 2013

Getfit-online

Yes, 3 dagar kvar sen kör jag & Sis igång med våran utmaning. Detta går ut på att vi får ett skräddarsytt, individuellt kost -och träningspogram utformat efter just våra kroppar och våra mål, som vi kör i 8 veckor. Ännu har vi inte fått våra program, men när som helst nu ska det komma och jag går på helspänn, det är sååå spännande:))

Jag bloggar inte speciellt mycket nu längre....tycker det räcker med fejjan och insta! Men nu funderar jag faktiskt på om jag ska skriva om min resa under dessa 8v i bloggen!? Mest för min egen skull då det kommer vara sjukt kul att kunna gå tillbaka sen och läsa, kanske någon annan oxå skulle tycka det var kul?:)
Får se hur det blir och om jag känner mig tillräckligt peppad, men jag tror det lutar åt att det blir så iaf....vi ses:)

Inga kommentarer: