lördag 16 juni 2012

Trotsade vädret...

...gav mig ut på PW i regn! Glad är jag för det för det är faktiskt ganska skönt att pinna på o höra dropparna slå mot kepsen....

Nu ska jag försöka få liv i resten av familjen så vi kan åka in till Örebro och fixa det sist inför resan:D

Ska även inhandla presenter till K & I som fyller 8 & 1år.... Det blir kalas för dom imorgon:)

En bild tagen i onsdags! Nu kan jag tycka att jag ser att nåt hänt. Inte att rutorna växer, men jag tror det är lite mer "tight"?? Eller så är det bara ljuset eller psyket!?;) Börjar iaf för första gången känna att det går åt rätt håll på riktigt och jag känner mig en smula bekväm i min kropp. Det är en skön känsla! Nu vet ju inte jag om det är så att det händer nåt eller om det bara är jag som lär mig acceptera? Eller om det är psykiskt?Men det känns bra iaf:) (åtminstone idag haha)
Imorgon ser jag en strl större padda i spegeln haha;D
Så sjukt fixerad, i know!! Fokusera på nåt annat kvinna....har sagt det förut och säger det igen;)

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

this is my florida sa...

Så duktig du är Sandra!!! Bra jobbat tjejen!
Kram frida

Sandra sa...

Tack Frida:)